Servis ve Çözümler » Servis Çözümleri
 
Forklift service

Servis Çözümleri 

Hedefimiz sizin rahatlığınız

Bir sorunu çıkmadan engellemek, çıktıktan sonra o sorunu çözmekten her zaman daha kolaydır. Bu basit gibi görünen ama önemli prensip Toyota'nın müşterilerine sorunsuz istifleme operasyonları sunmak için yaptığı Servis ve Bakım Sözleşmeleri'nin arkasında yatan felsefedir. Bu, sizin yapacağınız işe odaklanmanıza ve beklenmedik arızalar, bakım günlerini takip etmeniz, yedek parça siparişi veya servis teknisyenlerini yönlendirmek zorunda kalmanız gibi gereksiz detaylarla uğraşmamanızı sağlar.

 

 
İndirin

İhtiyacınız olduğu anda, ihtiyacınız olan destek

Servis Çözümlerimizin kalbinde Gezici Servis Platformu yatar. Etkili donanıma sahip bu araçlar son teknolojiyi uzman teknisyenlerimizin becerileriyle birleştirerek servis hizmetini kapınıza getirmektedir.

Son teknolojiye sahip mobil iletişim sistemleri 4500'ün üzerinde uzman teknisyen ve 3300'ün üzerinde tam donanımlı servis aracını 30 ülkede bulunan 400 servis merkezine bağlamaktadır. Sonuç olarak bu, her teknisyenin 550.000 üzerindeki makinenin her biri için detaylı servis bilgisine sahip olmasını ve gerektiği hallerde gece bile yedek parça temini yapabilmesini sağlamaktadır. Ayrıca, tüm bu teknisyenlerimizin en iyi servis hizmetini verebilmeleri amacıyla Toyota tarafından kendilerine en iyi ve detaylı eğitimler, ekipman ve teknolojik altyapı verilmiştir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Servis sözleşmeleri

Forklift service contracts

Forklift service contracts
  Siz sadece ihtiyacınız olan servis ve bakım tipini seçin ve gerisini bize bırakın:

Güvenlik denetimi
Operasyonlarınızdaki güvenliğin sağlanması ve iş gücünüzün korunmasını amaçlar. Bu sözleşme forkliftinizin uluslararası anlaşmalar ve iç hukukta belirtilmiş olan güvenlik standartlarına uygunluğunu sağlar.

Periyodik bakım
Bu sözleşme tipi ani arızaları ve pahalı tamiratları engellemek içindir. Önceden belirlenmiş bir plan dahilinde forkliftleriniz tüm güvenlik kriterlerini karşılayıncaya dek bakım sorumluluklarını almaktayız.

Komple servis
Bu sözleşme tipi sizin en hızlı şekilde en yüksek operasyonel seviyeyi yakalamanız amacıyla makinenizin A'dan Z'ye tüm bakımını kapsar.

Diğer seçenekler
Tüm bunların yanında Toyota, ihtiyacınıza göre 7/24 servis imkanı, işletmenizde sürekli bir teknisyen, tüm makine parkınızın bakım ve Toyota I_Site  ile ortak destek paketi sunmaktadır.
 

   

Orjinal Toyota ve BT parçaları

Toyota and BT forklift parts  

Makinenizin fabrika çıkış anındaki kalitesini koruyabilmek için bakım ve servis anında aynı fabrikadan çıkmış olan aynı yüksek kalitedeki parçaları kullanmak her zaman mantıklıdır. Bu sebepten servislerde her zaman orjinal Toyota ve BT parçalarını kullanmaktayız. 

Orjinal parçalar sadece uzun vadede yaptığınız yatırımı korumakla kalmaz, aynı zamanda makinenize en iyi şekilde uyum göstereceklerinden servisin en hızlı şekilde işlemesini sağlar, bakım süresini kısaltır ve makinelerinizin güvenli bir şekilde çalışmasına olanak tanırlar.

 

Sürüş eğitimi

 Driver training   

Yetenekli ve usta bir sürücü sadece verimliliği yükseltmekle kalmayacak, aynı zamanda - stoklara veya malzemeye zarar vermeyeceğinden - daha güvenli bir operasyon imkanı sağlayacaktır.

Toyota, sürüş esnasında gerekli günlük güvenlik testlerini ve bakım rutinlerini kapsayan, bunun yanında güvenli sürüş çalışmalarını ve operasyon tekniklerini barındıran bir sürüş eğitimi hizmeti sunmaktadır.

 
   
 
  Servis Çözümleri broşürünü şimdi indirin.  

 

Yazdır
İletişim

Fırat Raf ve İstif Makinaları San. Tic. Ltd Şti.

 

Haramidere San. Sitesi K-1 Blok No: 215 Beylikdüzü – İstanbul Türkiye

+90 212 422 20 15-16(pbx)

+90 212 422 20 17

e-mail:info@firatistif.com.tr

Bizimle iletişime geçin