Ana Sayfa | İletişim  | Site Haritası
Search button startAramaSearch button end
  • Ürünler
    • Manuel Transpaletler
    • Akülü Transpaletler
    • Akülü İstifleme Makineleri
    • Sipariş Toplayıcılar
    • Reach truck
    • Dar Koridor Makineleri
    • Akülü Forkliftler
    • Dizel ve LPG'li Forkliftler
    • Yarı Otomatik Sistemler
    • Çekiciler
    • Uygulama Çözümleri
    • Yeni Ürünler
    • Yenilikler
  • Servis ve Çözümler
    • Servis Çözümleri
    • Kiralama Çözümleri
    • 2. El Çözümleri
    • Toyota I_Site
    • Forklift Lastikleri
  • Haberler
    • Haber Listesi
  • Hakkımızda
    • Avrupa'da Toyota
    • Misyonumuz
    • Toyota Tarihi
    • Çevre
    • TICO Hakkında
    • Toyota Felsefesi
    • Toyota Türkiye
  • Kariyer
    • Misyonumuz ve Değerlerimiz
    • Bize Ulaşın
Forklift Eğitimi
Servis
Servis Paketleri
Kapsama Alanı
Uzman Teknisyenler
EASY
Filo Yönetimi
TMHE Orijinal Yedek Parçaları
Servis » Servis » EASY
 

EASY 

Ortak bir iş destek sistemi

Özgün bir Mühendis Yönetim Sistemi olan EASY'i geliştirdik (just-in-time destekli). Bu sistem birçok avantaji beraberinde getirir:

Engineer, Forklift technician• Mühendislerimiz için anında
haberleşme ve iş planlaması
• Hızlı arıza teşhis ve onarım yapmak üzere
tüm makineler için tam bir servis
geçmişi, mühendisin avucunun içindedir
• Tüm parça bilgilerine tam erişim ve
"çevrimiçi" sipariş verebilme
• Güvenli bir şekilde onaylama, ekranda tüm iş emri ayrıntılarıyla görüntülenir

Esasında bu, teknoloji ve dürüst işçiliğin bir harmanıdır, kısaca bu EASY'dir (Mühendislik Yönetim Sistemi). Örneğin Koruyucu bakım konusunu düşünmenize bile gerek yoktur. Belirlenen plana göre inisiyatifi biz ele alıyoruz ve temas edilecek kişinizle birlikte servis işlerini düzenliyoruz. Basit ve sorunsuz.
Şans eseri yük taşıtlarınızdan birinde önceden görülmeyen bir arıza ortaya çıkarsa veya başka bir sorun olursa, yapmanız gereken tek şey TOYOTA MATERIAL HANDLING Müşteri Hizmetleri Merkezini aramaktır; bir servis teknisyenimizi hızlı bir şekilde size yönlendiririz.
Her teknisyende, birlikte bir mobil iş sistemi gibi çalışan bir cep telefonu ve el tipi bir terminal bulunur. İş sistemi servis teknisyenine önemli tüm istatistikleri verir: müşteri adresi, bildirilen arıza belirtileri, forkliftin model numarası ve servis geçmişi. Müşteriye giderken işi yolda planlamaya başlarlar. Olasılığı düşük de olsa bir sorunun çözülememesi durumunda, teknisyen yedek parçalar için dijital bir sipariş verebilir. 

 

EASY'nin sizin için yapabilecekleri:

İş emrini el terminalinde dijital olarak imzalarsınız ve bir kopyasını nasıl almak istediğinizi belirtirsiniz: posta, faks veya e-postayla. Bu, temin sürelerini daha da kısaltır, kağıt işlerini azaltır ve kaliteyi artırır. TOYOTA MATERIAL HANDLING EASY ile servis sürecini daha verimli hale getiriyoruz, güvenilirliği artırıyoruz ve iş emri yönetimini gereksinimlerinize göre biçimlendiriyoruz. 

Yazdır
Daha fazla bilgi icin
İletişim
Bağlantılar
Anasayfa
İletişim
Gizlilik
Yasal Uyarı
 
Ürünler
Manuel Transpaletler
Akülü Transpaletler
Akülü İstifleme Makineleri
Sipariş Toplayıcılar
Reach truck
Dar Koridor Makineleri
Akülü Forkliftler
Dizel ve LPG'li Forkliftler
Yarı Otomatik Sistemler
Çekiciler
Uygulama Çözümleri
Yeni Ürünler
Yenilikler
Servis ve Çözümler
Servis Çözümleri
Kiralama Çözümleri
2. El Çözümleri
Toyota I_Site
Forklift Lastikleri
Haberler
Haber Listesi
Hakkımızda
Avrupa'da Toyota
Misyonumuz
Toyota Tarihi
Çevre
TICO Hakkında
Toyota Felsefesi
Toyota Türkiye
Kariyer
Misyonumuz ve Değerlerimiz
Bize Ulaşın
Copyright ©, www.firatistif.com.tr, Tum haklari saklidir